Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2009 00:30 - Защо развях фланелка, вместо трибагреник?
Автор: edelweiss Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2390 Коментари: 1 Гласове:
0



Някои хора развяват българския флаг за щяло и нещяло - аз не съм такъв човек и не съм го правил от много години насам. Да развея флага означава за мен да съм истински горд с това, което той символизира. За много от вас е пределно ясно, че причини за гордост в последните години липсваха. За сметка на това, ако трябваше да развявам флага при всеки позорен за България факт, то щях да се превърна в силно натоварен при експлоатацията пилон.  
В последната една седмица развявам от балкона вместо знаме, една фланелка. Тя е за мен пътя и начина да ми се върне уважението в българския трибагреник. Посланието зад тази фланелка носи в себе си повече национално отговорен заряд, от всяко знаме издигнато от тримата отишли преди няколко дена в запас псевдо-политици.
Ако се питате, каква е тази толкова специална фланелка, отговора е:
Памучна, бяла, с къси ръкави и щампа с номер 19


Тагове:   шанс,   фланелка,


Гласувай:
0



1. blueskies - интересен прочит на нещата
08.07.2009 10:10
Аз бих развяла трибагреника, защото българския национален флаг е символ на единението на българската нация! Горда съм, че съм българка! Горда съм, че съм потомка на достойни люде, които са се борили за свободата на България! Дължа го на пра-дедите си, които са участвали в движения за освобождение от турското робство, от румънското владичество на Добруджа, в Междусъужническата и Първата Световна Война, Втората Световна Война.
Горда съм, че съм българка. Че принадлежа към най-древната цивилизация в Европа!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: edelweiss
Категория: Лични дневници
Прочетен: 61536
Постинги: 14
Коментари: 8
Гласове: 48
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930